pondělí 10. března 2014

Jahodová želatina s ovocem

Jelikož mě zase honila mlsná při procházení regálů, a z příprav ovocných tvarohů mi zbyla jahodová šťáva, rozhodla jsem se vymyslet něco nového, co by se vešlo do oněch magických svačinových 400kJ. I když nejsme milovnice želatiny, zkusila jsem si s ní zpříjemnit mou omezenou stravu. Výsledek posuďte sami. Tento recept je minimálně časově náročný a množství zasytí.
K tomuto receptu je zapotřebí želatina agar, ale dost dobře by určitě šel nahradit plátkovou želatinou :)
P.S.: Po jeho uvaření, jsem si na internetu přečetla, že želatina ani agar s čerstvým kiwi netuhne, ale opak byl u mě naštěstí pravdou :)

Tentokrát jsem pečlivě zvážila všechny suroviny :)

Potřebujete:
1 kiwi
1/2 pomeranče
1/2 lžičky agaru (prášek)
150 ml šťávy z jahod (můžete použít 100% džus libovolné příchuti)
150 ml vody

Agar nasypete do směsi šťávy a vody a necháte zhruba 15 minut bobtnat. Zatím si na malé kousky nakrájíte ovoce, nasypete do misky. Agar přivedete k varu, vaříte zhruba 5 minut. Po této době necháte chvíli vychladnout (aby jste nezabili všechny vitamíny :) ). Směsí zalijete ovoce, zavřete víčkem, vložíte do lednice a za čtvrt hodinky můžete konzumovat :)

Ač se to nezdá, s tímto minimem kalorií se doslova přecpete, nabijete energii a vydržíte déle zasycení :)


Žádné komentáře:

Okomentovat